تامر حسني يُعلِن عن هذا الأمر لجمهوره!

تامر حسني يُعلِن عن هذا الأمر لجمهوره!

أعلن النجم المصري تامر حسني عن إنتهائه من تسجيل ألبومه الغنائي الجديد، وذلك بعدما كان قد إنتهى أيضاً منذ أيام معدودة من تصوير فيلمه السينمائي بعنوان "مش انا".

في التفاصيل، نشر تامر عبر حسابه الرسمي على انستغرام صورة حديثة له وأرفقها بالتعليق التالي:"نهاركم ابيض يا أغلى الناس خلصت إمبارح تسجيل الألبوم، إستعدووووووووووووا". ولم يكشف حسني أي تفاصيل حول موعد طرح هذا الإصدار الحديث.

من جهة أخرى، أشادت سارة وفيق وهي مخرجة الفيلم الجديد لِتامر به حيث كتبت عبر منصات التواصل الاجتماعي ما يلي:"من ساعة ما خلصت تصوير الفيلم وأنا عاوزة أكتب حاجة لتامر حسني بس كل ماجي أكتب حاجة أحس إن الكلام مش هيوفيه حقه في وقوفه جمبي وإيمانه بيا من أول الفرصة العظيمة اللي أدهالي مروراً بوقوفه في ضهري أثناء تصوير الفيلم ودعمه الدائم ليا ومساندته في كل تفصيلة في الشغل وخوفه عليا شكراً أخويا تامر حسني إنك ادتني فرصه العمر وربنا يكتبلنا النجاح زي ماحلمنا تامر حسني مصنع الطاقة الإيجابية".

ليرد عليها تامر: "يا أستاذة سارة أنا اللي بشكرك على شغلك العظيم في الفيلم وأنا قدمتك بالفيلم دا ووثقت فيكي عشان رؤيتك المختلفة اللي حسيتها وشوفتها فيكي ولما اشتغلنا الفيلم حسيت إني واقف قصاد مخرجة بتخرج من 30 سنة من جمال وقوة رؤيتك أنا اللي فخور بيكي وبشغلك ربنا يكرمك يا سارة وكرمنا معاكي.. انتظروا بعون الله فيلم مش أنا إخراج الرائعة سارة وفيق".